۲۱۸۶ مبتلاشدن و ۱۹۴ فوتی جدید كرونا

۲۱۸۶ مبتلاشدن و ۱۹۴ فوتی جدید كرونا روان ما: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲هزار و ۱۸۶ بیمار جدید كووید-۱۹ در كشور طی ۲۴ ساعت گذشته آگاهی داد.


به گزارش روان ما به نقل از ایسنا، دکتر لاری اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۲۲ تیر ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹۹ نفر از آنها بستری شدند.
وی اضافه کرد: بدین سان مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.
لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.
وی همینطور اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی اضافه کرد: تا کنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری ضمن تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست وشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، اظهار داشت: استان های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی همینطور اظهار داشت: استان های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت اخطار این بیماری قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشکر از مردم خوزستان اظهار داشت: گرچه این استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اما آمار مبتلا شدن و بستری ناشی از کرونا در این استان کاهش یافته است. از مردم می خواهیم که همچنان در رعایت پروتکل ها جدی باشند.
وی با تاکید مجدد بر ضرورت استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، اظهار داشت: با رعایت استفاده از ماسک بطور قطع در هفته های آتی شاهد کاهش چشم گیر در آمار به این بیماری خواهیم بود. در این راستا ماسک های خانگی هم بسیار موثر هستند.




منبع:

1399/04/23
12:08:17
5.0 / 5
2174
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی