سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد عنوان كرد؛

تسریع در تعیین تكلیف بیماران اورژانسی بیمارستان میلاد

تسریع در تعیین تكلیف بیماران اورژانسی بیمارستان میلاد به گزارش روان ما سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد از تحول در اورژانس بیمارستان میلاد آگاهی داد و اظهار داشت: با بهره گیری از متخصصین طب اورژانس درکمتر از 6 ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند.


به گزارش روان ما به نقل از مهر، نسیم غفوریان، اضافه کرد: متأسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در خیلی از بیمارستان های تهران و کشور، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران برقرار شد. غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و اظهار داشت: با بهره گیری از متخصصین طب اورژانس، تشخیص ها دقیق تر و شلوغی اورژانس بیمارستان کمتر شده است. او اشاره کرد: با بهره گیری از متخصصین طب اورژانس در کمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند در صورتیکه در گذشته تعدادی از بیماران روزها و حتی هفته ها در اورژانس بلاتکلیف بودند. وی با اعلان اینکه روزانه حدود ۲۰۰ بستری از طرف متخصصین طب اورژانس داریم، اشاره کرد: ۲۶ متخصص طب اورژانس در اورژانس بیمارستان میلاد خدمت رسانی می کنند و۶ متخصص طب اورژانس در یک روز کاری و سه شیفت (۲۴ ساعت) بیماران را ویزیت می کنند. وی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا متخصص عفونی مقیم به صورت ۲۴ ساعته در اورژانس بیمارستان میلاد مستقر شده و بیماران مشکوک به کرونا به متخصص عفونی ارجاع می شوند. غفوریان از استقرار امدادگر در اورژانس بیمارستان آگاهی داد و اظهار داشت: امداد گران بیماران را از درب ورودی اورژانس به واحد تریاژ هدایت می کنند و پس از تریاژ هم، کمک بهیاران و پرستاران بیماران بد حال را تا قسمت های مربوطه همراهی و هدایت می کنند. وی استقرار کارمند پذیرش در واحدهای بستری اورژانس را اقدام دیگری برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: با این کار از سردرگمی بیماران و همراهان جلوگیری می شود. سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد اصلاح فرآیندها و پروتکل های داخلی درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده برای رضایتمندی بیماران دانست و اظهار داشت: بطور مثال قبل از این بیماری که با درد سنگ کلیه به اورژانس مراجعه می کرد دردش کنترل و مرخص و به درمانگاه ارولوژی بیمارستان ارجاع می شد اما الان در صورت اندیکاسیون (الزام پزشکی) بوسیله اورژانس بیمارستان با پزشک آنکال مربوطه هماهنگ و بیمار برای درمان قطعی سنگ کلیه بستری می شود. غفوریان گفت: الزام ویزیت حضوری بر بالین بیمارانی که نیاز به مشاوره دارند از طرف پزشکان آنکال (بر اساس اورژانس یا غیر اورژانسی بودن) در مدت زمان تعریف شده از طرف وزارت بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات و رضایتمندی بیماران در اورژانس بیمارستان میلاد است.


منبع:

1399/10/23
23:13:42
0.0 / 5
968
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی