از حساب خزانه داری كل كشور

3333 میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و بیمه سلامت واریز شد

3333 میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و بیمه سلامت واریز شد به گزارش روان ما وزارت اقتصاد اعلام نمود: با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات درمانی به بیماران كرونا، مبلغ 1، 062 میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت و مبلغ 2، 271 میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.



به گزارش روان ما به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، برمبنای اعلام كمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس كرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، باتوجه به تأكیدات وزیر اقتصاد در نوزدهم فروردین ماه سال جاری از طرف معاونت نظارت مالی و خزانه داری این وزارتخانه، ۳، ۳۳۳ میلیارد تومان كمك نقدی در وجه بخشهای درمانی واریز شد.
بر این اساس، از منابع خزانه داری كل كشور، با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران كرونا، مبلغ ۱، ۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مبلغ ۲، ۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز شد.
معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی در نوزدهم فروردین ماه امسال، مبلغ ۱، ۰۶۲ میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مبلغ ۲، ۲۷۱ میلیارد تومان در وجه بیمه سلامت واریز كرد.
این واریزها با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران كرونا صورت پذیرفته است.
بنا بر اعلام وزارت اقتصاد، تمام اقدامات خزانه داری كل كشور در پشتیبانی مالی از بخش بهداشت و درمان كشور در مقابله با ویروس كرونا در كوتاه ترین زمان و بدون هیچ وقفه ای انجام می شود.
پیش از این نیز در دهم فروردین امسال، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از حساب خزانه داری كل كشور در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و با هدف افزایش خدمات مقابله با شیوع ویروس كرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران كرونایی واریز شده بود.


منبع:

1399/01/20
22:54:39
5.0 / 5
3170
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی