سخنگوی كمیسیون بهداشت خبر داد؛

حضور وزیر بهداشت در مجلس

حضور وزیر بهداشت در مجلس به گزارش روان ما سخنگو و رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس نشست مشتركی با وزیر بهداشت و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهند كرد.



به گزارش روان ما به نقل از مهر، احمد همتی، از نشست مشترك روز چهارشنبه اول آذر رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت، معاونان وی و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه درمحل این وزارتخانه اطلاع داد و اظهار داشت: در این نشست بنده به اتفاق آقای نوبخت در محل وزارت بهداشت مسائل و موارد مربوط به طرح تحول نظام سلامت را بررسی و پیگیری می كنیم.
وی با اشاره به اینكه مصوبات مجلس درمورد طرح تحول مرتبط با سیستم ارجاع و پزشك خانواده است، اضافه كرد: به طورحتم دراین نشست علل و دلایل عدم اجرای پزشك خانواده و نظام ارجاع از مسئولان وزارت بهداشت پرسش می شود، یعنی باید مشخص شود كه چه مشكلاتی بر سر اجرای این مصوبات مجلس وجود دارد.
سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خاطرنشان كرد: البته پزشك خانواده در ۲ تا ۳ استان به شكل كامل اجرایی شده است، ضمن اینكه به صورت پراكنده هم درچندین استان مورد اجرا قرارگرفته است؛ به عنوان مثال تامین اجتماعی در در بیش از ۱۰ مركز این مصوبات را اجرایی كرده است؛ اما باید درتمامی استان ها مورد توجه قرار گیرد.
 

1396/09/02
13:23:36
5.0 / 5
4805
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی