نشست مشترك وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكی؛

تعیین تكلیف تعرفه های پزشكی سال ۹۸

تعیین تكلیف تعرفه های پزشكی سال ۹۸ روان ما: هفتمین نشست مشترك وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكی، با محوریت بررسی تعرفه های سال ۹۸، برگزار گردید.


به گزارش روان ما به نقل از مهر، هفتمین نشست مشترك وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكی در سطح معاونین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكی، به ریاست محمدرضا ظفرقندی سرپرست سازمان نظام پزشكی، در محل سازمان با محوریت تعرفه های سال ۹۸ و كتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار گردید. بعد از پیگیری مصوبات جلسات قبل و تاكید بر تشكیل هر چه سریع تر كمیسیون ملی تعیین صلاحیت های حرفه ای و شورای معین آن، موارد زیر پیشنهاد و مورد تاكید قرار گرفت:
۱- مقرر گردید دو طرف جهت تصویب مصوبات شورای عالی بیمه در مورد تعرفه های سال ۱۳۹۸ از راه دولت پیگیری های لازم را به عمل آورند و در این خصوص اجرایی سازی تعرفه از آغاز سال ۹۸ مورد تاكید قرار گرفت.
۲- در كارگروه مشترك نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با عنایت به شرایط كنونی با مبانی مشترك تاكید و در دستور كار قرار گرفت.
۳- با عنایت به اقدام انجام شده در مورد كتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تحویل آن به وزارت بهداشت، مقرر گردید با محوریت وزارت بهداشت نشست كارشناسی تدوین راهكار مناسب برای پیاده سازی كتاب با مشاركت صاحب نظران برگزار گردیده و نتیجه آن برای برنامه ریزی اجرایی مد نظر قرار گیرد. كه در این راستا مسائل مربوط به نظام پرداخت و سیاست های وزیر بهداشت مد نظر قرار گیرد.
۴- مقرر گردید تا برای تدوین مكانیسم جبرانی جزء فنی خدمات و هتلینگ اقدامات لازم طراحی و پیگیری و در جلسه آتی گزارش گردد.

1397/11/21
12:04:53
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: بهداشت , بیمه , پزشك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی