كارشناس اورژانس بیمارستانی تاكید كرد؛

تسریع در خدمات رسانی به بیماران با پایش مراقبت های بالینی

تسریع در خدمات رسانی به بیماران با پایش مراقبت های بالینی روان ما: كارشناس اورژانس بیمارستانی،  استفاده از سامانه MCMC (پایش مراقبت های بالینی) را موجب تسریع در ارائه خدمات به بیماران برشمرد.



به گزارش روان ما به نقل از مهر، كارگاه فاكتورهای پرستاری و ثبت اطلاعات در سامانه MCMC به همت مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، اجرا شد.
هدف از تشكیل این كارگاه، آشنایی كامل سوپروایزرهای شاغل در مراكز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، با نحوه ثبت اطلاعات در سامانه، برنامه عملیاتی، نحوه گرفتن پذیرش و اعزام بیمار در میان مراكز درمانی بود.
آرزو قلی زاده كارشناس اورژانس بیمارستانی، استفاده از سامانه MCMC یا پایش مراقبت های بالینی را موجب تسریع ارائه خدمات به بیماران برشمرد و در مواقع بحرانی نیز سبب مدیریت بهتر مراجعات مصدومان دانست.
وی اضافه كرد: سامانه پایش مراقبت های درمانی در امتداد ارائه خدمات درمانی بهینه و ایجاد نظم در سیستم ارجاع و پذیرش بیماران، به مرحله اجرا در آمده است و بر طبق این سامانه، تمامی مراكز برای ستاندن پذیرش بیماران باید اطلاعات بیمار را در این سامانه وارد كنند و سپس MCMC بر طبق اولویت، نسبت به ستاندن پذیرش بیمار اقدام می كند.
در ادامه جلسه ضمن ارائه آموزش های لازم جزئیات مفصل سامانه و پارامترهای مختلف، نحوه ثبت اطلاعات در سامانه تشریح شد و شركت كنندگان به بحث و تبادل نظر درباب برنامه عملیاتی، حوزه های میدانی و مشكلات موجود درباب گرفتن پذیرش و اعزام بیماران به سایر مراكز درمانی پرداختند.
در اختتام این دوره آموزشی باتوجه به اهمیت ثبت اطلاعات در سامانه و پایش مرتب سامانه بوسیله وزارت بهداشت مقرر شد، هرگونه مشكل در زمینه ثبت و سایر اطلاعات در سامانه بوسیله ستاد هدایت بررسی و پیگیری شود.


منبع:

1398/11/07
20:51:02
5.0 / 5
4237
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی