چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد

چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد متخصصان اعلام کردند: نتایج تحقیقات اخیر نشان میدهد که تعدادی از خوراکی ها به اندازه داروهای مسکن رایج مانند ˮایبوپروفنˮ می توانند درد را کاهش دهند.


به گزارش روان ما به نقل از ایسنا، با وجود شواهد فزاینده در خصوص این که تعدادی از داروهای مسکن ممکنست واقعا برای برخی افراد خطرناک باشند، این مواد غذایی ممکنست انتخاب بهتری برای کاهش درد باشند.
در ادامه به نقل از "دویچه وله" به چند ماده غذایی که به کاهش درد اندام های بدن کمک می کنند، خواهیم پرداخت.
زنجبیل
زنجبیل احیانا بیشتر به علت خواص ضد تهوع و تسکین دهنده معده شناخته شده است. اما همین طور می تواند با درد، همچون درد مفاصل ناشی از آرتریت مبارزه کند.
دانه کدو تنبل
دانه کدو تنبل منبع فوق العاده ای از منیزیم است؛ ماده معدنی که ممکنست تعداد حمله های میگرن را کم کند. دانه کدو تنبل همین طور ممکنست به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک نماید. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام و بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
زردچوبه
کورکومین، ترکیب موجود در ادویه که رنگ نارنجی روشن به آن می دهد، می تواند بر چندین پروسه در بدن شما همچون التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت که مکمل های کورکومین مصرف می کردند، نشان داد که آنها می توانند بهتر و بدون عوارض جانبی مصرف دارو راه بروند. فلفل سیاه می تواند به جذب کورکومین در بدن شما کمک نماید.
نعناع
روغن نعناع، ​​گرفتگی های دردناک و نفخ را که از علایم سندرم روده تحریک پذیر هستند، تسکین می دهد. چای نعناع یک تسکین دهنده خوب برای ناراحتی های گاه به گاه شکم است.



1401/05/15
10:16:47
5.0 / 5
156
تگهای خبر: دارو , درمان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی