توسط پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی انجام می شود؛

راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان با نام ابن سینا در آینده نزدیک

راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان با نام ابن سینا در آینده نزدیک به گزارش روان ما، رئیس پژوهشگاه ابن سینا خبر داد: انشالله در آینده نزدیک یک بیمارستان تخصصی یا فوق تخصصی زنان با نام ˮحکیم ابن سیناˮ در منطقه 5 تهران راه اندازی می نماییم تا بتوانیم طیف خدماتی که مرکز ناباروری ابن سینا ارائه می کند را گسترده تر کرده و کیفیت خدمات را نیز افزایش دهیم.



به گزارش روان ما به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا صادقی در نشست خبری پویش پشتیبانی از زوج های نابارور که امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در مرکز درمان ناباروری ابن سینا برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه ابن سینا (پژوهشگاه ابن سینا و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا) به عنوان یک مجموعه علمی پیشرو و به عنوان یکی از مراکز زیر مجموعه جهاد دانشگاهی اهتمام کرده که کارهای شاخصی را مبتنی بر نیازهای کشور در برنامه های تحقیقاتی و درمان داشته باشد تا بتواند به حل مسائل کشور کمک نماید.

وی با اشاره به بحث جوانی جمعیت، اشاره کرد: یکی از مسائل مهم که دغدغه نظام و مسئولان کشور است، بحث جمعیت، جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

دکتر صادقی یکی از وظایف مرکز درمان ناباروری ابن سینا را ارائه خدمات باکیفیت، به روز و با استاندارد جهانی عنوان نمود و افزود: مبتنی بر تحقیقاتی که در مرکز ابن سینا انجام شده، این مرکز به عنوان یک مرکز شاخص و مورد اقبال زوجین نابارور قرار دارد.

رییس پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به تعداد مراکز درمان ناباروری در ایران عنوان کرد: با وجود این که بیش از ۱۰۰ مرکز درمان در کشور وجود دارد، ولی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا همیشه مورد اقبال بوده و هست. ما دغدغه این را داریم که باتوجه به محدودیت فضایی و ساختمانی که داریم بتوانیم بهترین خدمتی که در شأن هموطنان مان که از اقصی نقاط کشور مراجعه می کنند، فراهم نماییم.

وی اضافه کرد: از طرح های توسعه ای هم غافل نبوده ایم و انشالله در آینده نزدیک یک بیمارستان تخصصی یا فوق تخصصی زنان با نام حکیم ابن سینا در منطقه ۵ تهران راه اندازی می نماییم تا بتوانیم طیف خدماتی که ارائه می نماییم را گسترده تر کرده و کیفیت خدمات را نیز افزایش دهیم.

دکتر صادقی اشاره کرد: تا زمان راه اندازی این بیمارستان، تمام خدمات مان را بسیج می نماییم و در راستای فرهنگ سازی درباب مراجعه زوجین (دچار مشکل) و زوجینی که فرزندآوری را به تاخیر می اندازند، تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که حیطه کارهای پژوهشگاه ابن سینا در عرصه جمعیت، کمک به درمان زوجین نابارور است، اظهار داشت: مجموعه ای از زوجین ناباروری که در کشور وجود دارند و مشکل ناباروری دارند (درصورت مراجعه و درمان) می توانند پتانسیلی را برای فرزندآوری داشته باشند.

وی با اعلان اینکه در دنیا سفارش نمی شود که تنها مسیر فرزندآوری بوسیله کمک به زوجین نابارور باشد و درمان زوجین نابارور بتواند مشکل جمعیت را حل کند، اظهار داشت: ولی درمان این افراد به عنوان زوجین دغدغه مند که می خواهند صاحب فرزند شوند، در این راه راه گشا است و ما نیز به عنوان وظیفه اجتماعی باید کمک نماییم.

رییس پژوهشگاه ابن سینا ضمن اشاره به این که خدماتی که در این مجموعه به انجام می رسد، خدمات استاندارد و در سطح بین الملل است، اظهار داشت: نمونه بارز این موضوع، مراجعه بیماران بین المللی است که از کشورهای مختلف مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا مراجعه می کنند. این بیماران برای انتخاب مرکز درمان، گزینه های مختلفی مثل ترکیه را پیش رو دارند، ولی ترجیح می دهند که به ایران و مرکز ابن سینا مراجعه کنند که حتما این انتخاب با بررسی و پرسش و پاسخ ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: خود بیمارانی که به اینجا مراجعه می کنند و نتایج خوبی می گیرند و صاحب فرزند می شوند، مبلغین خوبی هستند که بیماران بیشتری را به این مرکز معرفی می کنند.





منبع:

1402/02/30
23:27:39
5.0 / 5
327
تگهای خبر: استاندارد , بیمار , بیمارستان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی